OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex i Göteborg växer vidare och vi söker nu en Personalansvarig till vårt affärsområde för tjänstemän. Vi söker dig som vill arbeta med rekrytering, HR-frågor, HR-administration och kundvård. Tjänsten innebär även att vara delaktig i affärer och vara länken mellan kunder och personal.
”I min roll som personalansvarig ansvarar jag för hela rekryteringsprocessen och för de konsulter jag anställer. Det bästa med att arbeta på Uniflex är att jag lär mig nya saker varje dag och det är en härlig arbetskultur”
Om tjänsten
Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Du kommer i första hand utgå från vårt kontor i Gårda, Göteborg, men du kommer även vara ute och besöka våra kunder. Din lön kommer att bestå av en fast del samt en rörlig del, som vi har stora möjligheter att påverka själva genom vårt Affärsområdes resultat.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Driva rekryteringsprocessen från annonsering, urval, matchning och tillsättning.
- Personaladministration/HR administration
- Medarbetar- och kundvård.
- Utöver klassisk annonsering vara uppdaterad på andra sätt att hitta kandidater på; exempelvis kontakt med skolor, arbetsförmedling eller dylikt samt headhunting på sociala medier eller via andra kanaler.
- Då du är konsulternas närmsta kontaktperson kommer du också att hantera personalärenden, så som rehabilitering, medarbetarsamtal etc.
Vem är du?
Då rollen är en leveransroll har du en bra känsla för service. Som person är du prestigelös och engagerad. Det är meriterande om du har en utbildning inom HR och organisation. Inom Uniflex finns det goda karriärmöjligheter då vi arbetar aktivt med internrekrytering.
Välkommen med din ansökan, vi har ett löpande urval.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström