OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Just nu söker vi en Personalansvarig till vår kund i centrala Stockholm. Detta är en deltidstjänst som kommer vara 1-3 dagar i veckan under 12 månader. Låter detta spännande? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
• löpande personaladministration
• handläggning av anställningsärenden
• arbete med regler och rutiner kring anställningar och arbetsmiljöfrågor
• arbete med rehabiliteringsfrågor
• rekrytering och kartläggning av behovet av kompetensförsörjning
• utvecklingssamtal, lönesamtal och kompetensutveckling
• delta i arbete med att omplacera och avveckla personal
• utformning av rutiner och anvisningar för exempelvis löneuträkning med hänsyn till lagar och
avtal.
Din profil
Kompetenskraven är följande:
• högskoleutbildning exempelvis personalvetarprogrammet eller likvärdig utbildning och minst
tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig
utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som personaladministratör.
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunskaper om HR-system (exempelvis Personec, Primula m.fl.)
• god kännedom om lagar och förordningar på området
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Erbjudande
Denna tjänst löper på i 12 månader med start den 22 januari.
Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!
För mer information gå till www.otiga.se