OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget StudentConsulting AB växer ständigt och nu behöver vi komplettera vårt personalteam med en personalassistent hos oss på Stockholmskontoret. Tjänsten innebär att assistera teamet med det administrativa personalarbetet (avtalsskrivning och materialinventering) och rekryteringsarbetet (annonsutformning, urval, intervjuer, referenstagning etc.). Du kommer att få arbeta med att bygga upp en fungerande administrativ enhet vilket ställer krav på planeringsförmåga, känsla för struktur och ansvarstagande. Tjänsten är deltid, men vi vill gärna att du ska kunna arbeta mer när det krävs. Kunskaper för uppdraget Erfarenhet av en administrativ tjänst eller motsvarande är ett krav. Som person tycker du om ett högt tempo och varierande arbetsuppgifter. Din administrativa förmåga är god, du är bra på att arbeta både självständigt och i team, är serviceinriktad och tycker om kontakt med människor. Förmåga att kunna organisera och prioritera är nödvändigt. Tjänsten kommer att tillsättas snarast så vänta inte med att skicka in din ansökan! http://www.studentconsulting.se/sc/jobs/joblist.aspx?ID=415&job=ac5a4734aca74f6b55f471a77b193a76 StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se.