OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget StudentConsulting AB växer ständigt och nu behöver vi komplettera vårt personalteam med ytterligare personalassistenter hos oss på Stockholmskontoret. Tjänsten innebär att assistera konsultansvariga med det administrativa personalarbetet (löner, schemaläggning, avtalsskrivning, materialinventering etc.), rekryteringsarbete (annonsutformning, urval, intervjuer, referenstagning etc.), konsultvård samt lättare ekonomiärenden. Arbetstiderna är två dagar i veckan 8-17. I vår företagskultur värderar vi medarbetarens utveckling, resultat och att ha roligt tillsammans - därför finns stora möjligheter att utvecklas och avancera till personalansvarig! Kunskaper för uppdraget Vi ser gärna att du läser inom området för personal- och arbetslivsfrågor, och är i mitten av din utbildning. Har du arbetat i bemanningsbranschen tidigare så är det mycket meriterande. Som person tycker du om ett högt tempo och varierande arbetsuppgifter. Din administrativa förmåga är god, du är bra på att arbeta både självständigt och i team, är serviceinriktad och tycker om kontakt med människor. Förmåga att kunna organisera och prioritera är nödvändigt. Rekryteringen kommer att påbörjas i mitten av augusti så sök tjänsten redan idag via denna länk: http://www.studentconsulting.se/sc/jobs/joblist.aspx?ID=415 StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se.