OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
Om Processbemanning AB:
Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Processbemanning är ett tillväxtföretag där vi arbetar i ett tight team med högt driv och stort fokus på affärer och leverans. På kontoret i Helsingborg arbetar för närvarande 9 personer och vi behöver inför 2020 förstärka teamet ytterligare.
Om tjänsten
Nu söker vi en driven personalassistent till vårt interna team i Helsingborg. Du kommer ha ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret. Du kommer i din roll som personalassistent ha en viktig del i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl kunder som anställd personal. I tjänsten arbetar du med hela eller delar av rekryteringsprocessen vilket innefattar bland annat CV-granskning, telefonintervjuer, personliga intervjuer, referenstagning, uppföljning, sammanställningar av profiler.
Utöver det dagliga arbetet inom vår rekryteringsverksamhet ingår även andra arbetsuppgifter där bland annat telefonsupport, besöksmottagning, attestering av tidrapportering, hantering av lönefrågor, administrativa uppgifter, hantering av våra sociala medier samt inköp av kontorsmaterial med mera.
Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo samt serviceinriktat då du i rollen supporterar våra konsultchefer, kunder och konsulter.
Kvalifikationer
* Du har en eftergymnasial utbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet
* Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet
* Du har ett brinnande intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
* Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
* Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat
Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag! Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Kontorschef Angelica Fredriksson tel. 070-310 31 92. Ansök via länk nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning