OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bohus Städ startades i Göteborg 1986.Verksamheten har under åren som gått utvecklats från att ha varit ett enmansföretag till att idag sysselsätta 280 anställda som verkar ute hos drygt 600 företag.Vi levererar städning, kaffemaskiner och vaktmästeri m.m. En styrka är att vi är och kommer att förbli ett lokalt företag.Vår målsättning är att fortsätta vara ett lönsamt tillväxtföretag.Som personalassistent arbetar du övergripande med personalfrågor.Du ansvarar för att rekrytera till verksamheten och fungerar som ett stöd till distriktsansvariga.Arbetsuppgifterna består också av administrativa uppgifter samt att svara i telefon.Vi söker dig som har en akademisk utbildning inriktad på personal eller motsvarande.Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av rekryteringsarbete.För att kunna hantera personalfrågor på ett bra sätt bör du även ha haft personalansvar företrädelsevis inom servicebranschen.Det är viktigt att du är relationsskapande och gillar att ha många kontaktytor inom företaget.Branschen är snabb och det ställer krav på dig att vara stresstålig och att du kan fokusera på rätt saker.Det är också viktigt att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.Du söker tjänsten genom att lägga in ditt CV i vår CV-databas och ansöker tjänsten direkt.Vi vill gärna ha din ansökan snarast dock senast den 22 november.