Personalassistent på deltid till Uniflex i Helsingborg

Personalassistent på deltid till Uniflex i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Drivs du av mänskliga möten och att skapa perfekta matchningar? Samtidigt som du älskar rekrytering och bemanning lika mycket som vi gör? Då kan det vara du som är vår nya kollega!

Uniflex i Skåne växer och vi behöver därför utöka vårt team med en Personalassistent. Vi söker dig som läser personalvetarprogrammet/beteendevetenskap/ekonomi eller liknande. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och med kundkontakt. Vi ser gärna att du är i början av dina studier och har möjlighet att arbeta extra under en längre period.


Om tjänsten
Som personalassistent kommer du att arbeta nära kontorets personalansvarig där din huvudsakliga uppgift blir att stötta i det dagliga arbetet och ge våra konsulter och kunder bästa tänkbara service. Vi söker dig som vill kombinera dina studier med ett meriterande extrajobb. Till denna tjänst söker vi dig som är ansvarfull, initiativtagande och som vill ta möjligheten att växa inom Uniflex. Arbetet är å ena sidan stressigt och mycket att göra men å andra sidan utmanande och intressant då det ständigt dyker upp nya situationer. Uniflex är uppbyggt av små team som jobbar tätt tillsammans.

Dina arbetsuppgifter:
* Publicera annonser
* Urval av kandidater
* Referenstagning
* Bemanna våra uppdrag
* Boka intervjuer
* Kandidatpresentationer
* Administrativa arbetsuppgifter så som tidrapportering, anställningsavtal m.m.

Omfattning: Extra, ca 1-3 dagar/vecka samt heltid under semesterperioden
Arbetstider: Vardagar 8-17.
Start: Omgående

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att jobba i team samtidigt som du arbetar självständigt med egna processer. Du är målinriktad och drivs av att utveckla affärer samtidigt som du är duktig på att bygga relationer med kunder och kandidater. Du har ett lösningsfokuserat arbetssätt och drivs av utmaningar. Vidare tror vi att du är effektiv och självgående, likväl som du är noggrann och är bra på att prioritera arbetsuppgifter. Våra kunder bedriver verksamhet under växlande tider på dygnet, vilket ställer höga krav på flexibilitet och ansvarstagande hos dig.

För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel person som trivs med en vardag i högt tempo där du får träffa mycket människor. Du har en positiv attityd, trivs med att ge service till din omgivning samt arbetar noggrant och strukturerat.

Krav:
* B-körkort
* Meriterande om du har arbetat med rekrytering tidigare eller verkat i bemanningsbranschen.



Om verksamheten
Vi är en del av en börsnoterad koncern med resurser som stödjer din framgång. Vår kultur präglas av Passion and Execution, där vår inre glöd och handlingskraft driver oss framåt. Vi utmanar hela tiden oss själva, delar kunskap och värnar om varandra och våra kunder. Hos oss kan du förvänta dig förmåner som ett fördelaktigt provisionssystem, kontinuerlig kompetensutveckling, tydliga karriärvägar, tjänstepension och omfattande försäkringslösningar. Vi tror på att bygga varma relationer, främja en positiv teamkänsla och att stötta varandra genom både framgångar och motgångar. Hos oss får du möjligheten att växa – en plats där passion och resultat går hand i hand. A world where people matter – powerd by tech.


Låter det här som en intressant möjlighet för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2024
  • Ansök senast: 11 augusti 2024

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024

19 december 2024