Personalassistent - Retail Knowledge

Arbetsbeskrivning

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

RetailPoolen är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 250 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag.

Retail Knowledge söker nu en ny kollega.

Vi söker en personalassistent till vårt kontor i Stockholm som ska kunna arbeta vid behov, helger i första hand men också vardagar.

Som personalassistent hos Retail Knowledge är du vårt ansikte utåt då du är den som har första kontakten med våra kunder och poolare. Du kommer att vårda våra viktiga relationer och hitta flexibla lösningar till kunden för att till största möjliga mån lösa kundens behov. I ditt arbete kommer du ha en nära kontakt med våra kunder och anställda via telefon, mejl och vårt bokningssystem.

Kvalifikationer/egenskaper:
- Har erfarenhet av kundfokuserat arbete
- Har utpräglad känsla för service
- Är van att jobba i olika system och med telefon
- Intresse för personal och rekrytering

Du ser alltid till kundens bästa och gör ditt yttersta för att möta kundens önskemål. Som person trivs du med att jobba med människor i högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du har vana av att hantera många saker samtidigt och arbeta mot deadline. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat i butik tidigare ser vi det som meriterande.

Vi strävar efter en jämlik arbetsplats och ser gärna manliga sökanden. 

Start: Omgående
Omfattning: Deltid, varannan helg och efter behov
Plats: Stockholm
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se

Vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Madelene Färm: madelene.farm@retailknowledge.se

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madelene Färm

Emma Miljeteig

Louise Morell

Jan-Inge Wiksten
0812099701
Madelene

Fredrik Weisten

Fredrik

Fredrik

Victoria

Gunilla Wånglin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 november 2017

Besöksadress

Nybrogatan 7
None

Postadress

Nybrogatan 7
Stockholm, 11434

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024