OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik? Är du van att arbeta parallellt med olika processer och har förmågan att snabbt skifta fokus? Har du, liksom vi, ett brinnande och genuint intresse för människor?
God Assistans är det lilla assistansbolaget med stort hjärta och gedigen erfarenhet. Vi förstärker vårt team och söker nu en driven och relationsskapande kollega till vårt kontor i Oskarshamn. Välkommen med din ansökan!
Ansvarsområden
I rollen som personalchef och kundansvarig är du ansvarig för att samordna den personliga assistansen utifrån våra kunder och assistenters önskemål. Du leder assistenterna och är kundernas närmsta kontakt inom ditt geografiska område.
Din roll är variationsrik och utvecklande där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter är starkt knutna till den operativa delen av verksamheten och du arbetar bland annat med personalansvar, arbetsmiljö, rekrytering, schemaläggning samt kontakt med myndigheter. En stor del av ditt arbete innebär rådgivning gentemot våra kunder och deras anhöriga. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du arbetsledare i dina respektive assistentgrupper. Utöver det arbetar du nära ett team av erfarna kollegor som stöttar upp inom det juridiska, ekonomiska samt inom lön. Du rapporterar direkt till VD och har mycket frihet under ansvar.
Arbetstider
Heltid. Arbetstiderna är flexibla, möjlighet att arbeta hemifrån finns.
Du behöver därför inte vara bosatt i Oskarshamn men vara villig att pendla till kontoret ett par dagar i veckan.
Vi fodrar ett utdrag från belastningsregistret innan anställning.
God Assistans värnar om en schysst och samtida personalpolitik och vill att samtliga medarbetare ska må bra och trivas på arbetet.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är relationsskapande, serviceinriktad och som har ett genuint och brinnande intresse för människor. Du är en naturlig lagspelare men ska trivas i att självständigt planera och driva ditt arbete framåt i enlighet med God Assistans värderingar och målsättningar. Du trivs med att bolla flera processer parallellt så din strukturerings- och prioriteringsförmåga behöver vara på topp!
Du arbetar i en liknande roll idag som kundansvarig eller verksamhetschef inom personlig assistans inom det privata eller det offentliga. Önskvärt är om du har arbetat med Sobonas kollektivavtal. Utbildning inom området humaniora och viss ledarskaps/chefserfarenhet är högst meriterande men vi kommer att lägga en stor vikt vid dina personliga egenskaper och dessa kan väga upp för avsaknad av utbildning. Goda kunskaper i svenska i både tal och i skrift är ett krav liksom Körkort B.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Erfarenhet av motsvarande roll inom offentlig eller privat verksamhet.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-09-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Ansök via annonsen, ansökningar per mail godkännes ej.
För information: I denna rekrytering samarbetar God Assistans med Randstad. För frågor om tjänsten kontakta Mikaela Hutzelmann, rekryteringskonsult, mikaela.hutzelmann@randstad.se
Om företaget
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida:
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044