Personalhandledare till funktionshinderomsorgen

Personalhandledare till funktionshinderomsorgen

Arbetsbeskrivning

Omtanke från norr – till söder
Magnifiq är ingen vårdjätte. Vår styrka bygger inte på storlek, utan på övertygelsen om att rätt villkor och ersättning skapar nöjda medarbetare. Vi är ett litet vårdbemanningsföretag med norrländska värderingar som tror på långsiktighet, transparens och ömsesidig omtanke.

Vår bas finns i Umeå, men Magnifiq förmedlar konsultuppdrag över hela Sverige. Uppdragens längd varierar från en dag till flera månader, och om uppdraget är på annan ort hjälper vi dig med resor och boende. Du får en personlig kontakt hos oss som hjälper dig hitta den typ av uppdrag som passar just dina förutsättningar, ambitioner och önskemål.

Vi växer smart och prioriterar långsiktiga samarbeten. Magnifiq har dubblat antalet konsulter varje år sedan starten, men vi lägger fortfarande yttersta vikt på nära personlig kontakt och en stark sammanhållning. Vi anstränger oss helt enkelt lite mer – för individen och laget. Här hittar du en trygg arbetsgivare som erbjuder en spännande nystart i yrkeslivet med konkurrenskraftiga ersättningar och tjänstepension.


VI SÖKER:
Vi söker just nu en personalhandledare till funktionshinderomsorgen under perioden 2021-03-01 till 2022-03-01 med goda möjligheter till förlängning. 
Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet av handledning med lämplig betendevetenskaplig högskoleutbildning motsvarande minst 120 högskolepoäng inom en av nedan angivna områden:

• Leg, psykolog
• Leg, psykoterapeut
• Leg, sjuksköterska
• Socionom
• Betendevetenskaplig högskoleutbildning som bedöms likvärdig mot tidigare nämnda utbildningar.
Meriterande med utförd handledarutbildning samt tidigare erfarenhet av arbete med personer som har neuropsykiatriska och psykiska funktionsnedsättningar och kunskap om komplexa vårdbehov och samsjuklighet. 
 
INFORMATION OM UPPDRAGET:
Beskrivning av uppdraget/avdelningen:
Handledning för arbetsgrupp inom funktionshinderomsorgen på grupp- och servicebostad.
Handledningen består av generell ärendehandledning i grupp. 
Arbetsgruppen arbetar med personer som har olika neuropsykiatriska och psykiska funktionsnedsättningar.
 
Arbetstider:
1 handledartillfälle i månaden
2 timmar per tillfälle
 
OM DIG:
Magnifiq Kompetens söker dig som har minst 3 års erfarenhet som personalhandledare och som söker ett tryggt äventyr med ett modernt bemanningsbolag i tillväxt.
 
Vi söker dig som vill vara en del av vår resa och axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Det är genom nöjda medarbetare och kunder vi växer. Därför är just dina erfarenheter, idéer och förslag på förbättringar centrala i vår resa att skapa Sveriges bästa vårdbemanningsföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Magnifiq Kompetens
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2021
  • Ansök senast: 17 februari 2021

Besöksadress

Storgatan 93
None

Postadress

Storgatan 93
Umeå, 90333

Liknande jobb


Boendestödjare natt, Socialpsykiatrin

Boendestödjare natt, Socialpsykiatrin

25 november 2024

25 november 2024

Samordnare Daglig verksamhet och Boendestöd

Samordnare Daglig verksamhet och Boendestöd

25 november 2024

Kontaktpersoner enligt LSS sökes (uppdragsanställlning)

Kontaktpersoner enligt LSS sökes (uppdragsanställlning)

25 november 2024