OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Personalenheten Socialförvaltningen har kunden i centrum och utgår ifrån Socialnämndens vision "Meningsfullt liv i Luleå". Med kvalitet, engagemang, omsorg och förståelse ska vi, inom ramen för vårt uppdrag och gällande lagstiftning, tillgodose behov som uppfyller våra medborgares önskemål. Socialförvaltningen är indelad i verksamhetsområdena socialtjänst, funktionshindrade, äldreboende, ordinärt boende samt hälso- sjukvård och rehabilitering. Arbetsuppgifter Personalenheten är en stabsenhet och har till uppgift att arbeta med strategiska personalfrågor i syfte att stödja förnyelse och förbättring av verksamheten. Utifrån ett konsultativt arbetssätt ger du som personalkonsult råd och stöd i alla förekommande personalfrågor till chefer och arbetsledare. Kvalifikationer Beteendevetenskaplig universitetsutbildning med inriktning mot personalfrågor. Vi söker dig som har kunskap i och erfarenhet av arbetsrätt, rekrytering, arbetsmiljöarbete, rehabilitering, personalutveckling med mera. Du ska ha förmåga att se utvecklingsmöjligheter, arbeta självständigt och skapa förtroende i verksamheten. Ansökan