OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du social, serviceinriktad och lösningsorienterad med erfarenhet av arbete inom hotell-och restaurang? Härligt! Vi på Majola RestaurangKonsult söker nämligen en ny personalkoordinator och kan erbjuda dig en varierande och utmanande tjänst på ett av Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag inom hotell- och restaurangbranschen. Du får arbeta både personal- och kundorienterat, använda din kreativitet och servicekänsla och dessutom ha väldigt roligt på jobbet! Låter det som något för dig? Läs då vidare!
OM MAJOLA:
Majola RestaurangKonsult grundades år 2004 av tre eldsjälar från restaurangbranschen med grundtanken att våra anställda alltid ska känna sig uppskattade, trygga och delaktiga. Med engagemang samt lyhördhet bygger vi långsiktiga och starka relationer med både våra medarbetare och kunder och vi samarbetar med restaurangverksamheter av alla de slag i hela Stockholmsområdet med omnejd, ofta även i andra delar av landet.
Som kollega hos oss på Majola ingår du i ett drivet och sammansvetsat team där vi arbetar resultatinriktat, har högt i tak och trivs väldigt bra ihop! Ingen dag är den andra lik och vi skapar ständigt nya kontakter och samarbeten. Vi sitter i moderna, trevliga lokaler i Nacka, precis vid Sickla Galleria.
OM TJÄNSTEN SOM PERSONALKOORDINATOR:
I rollen som personalkoordinator på Majola arbetar mot både kunder och anställda. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat schemaläggning och bokning av personal, intervjuer och anställning av nya medarbetare samt löpande kontakt med Majolas kunder via både telefon och mail där du tar emot beställningar och följer upp våra uppdrag. På Majola lägger vi stor tyngd på god och personlig service mot både personal och kunder och du får själv ett socialt utbyte samtidigt som du får sätta tänderna i ett varierande utbud av utmaningar! Till din hjälp har du bokningssystemet Intelliplan samt diverse andra digitala verktyg.
Majolas bemanningsteam är uppdelade i områdena Kök, Matsal (där även Konferens/reception ingår) samt Disk och du kommer att tillhöra ett av dessa team, förslagsvis baserat på din erfarenhet från branschen. Både inom och mellan teamen råder mycket gott samarbete och flexibilitet samt en välkomnande stämning. Våra kollegor är sociala, drivna och engagerade i sitt yrke och samtidigt som vi jobbar hårt har vi väldigt roligt tillsammans!
OM DIG SOM SÖKER:
Till tjänsten som personalkoordinator söker vi dig som är utåtriktad, positiv och prestigelös. Du arbetar lösningsorienterat och gillar utmaningar samt har en god servicekänsla som grund i allt du gör. Eftersom du ska arbeta med att anställa och boka personal inom hotell-och restaurangbranschen är det mycket meriterande om du själv har restaurangbakgrund, det tror vi betyder mycket i dialogen med både personal och kunder.
I övrigt är det viktigt att du har B-körkort, god datorvana, samt talar engelska obehindrat eftersom många i vår personal inte har svenska som modersmål. Slutligen tycker du om att ha roligt på jobbet och bidrar med driv, engagemang och intresse!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstider i huvudsak förlagda till kontorstider måndag till fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vill du bli vår nya kollega? Då ser vi fram emot din ansökan som du lämnar antingen direkt via vår annons eller genom att maila till therese.hedenstrom@majola.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Hedenström
Martina Dietrich
08-600 35 00
Caroline Andersson
08-600 35 00
Annica Nordin
Catherine Larsson
Isabella Sulejmanovic
08-6003500
Viktor Markowicz
Johanna Lagerström
Sandra Fagerlund