PERSONALLEDARE

Arbetsbeskrivning

Fastighetskontoret är den förvaltning som tillhandahåller stöd och service till kommunens kärnverksamheter med ändamålsenliga och trivsamma lokaler, städ och vaktmästeri. Till företag och medborgare erbjuder vi attraktiv mark och lägenheter. Organisationen är i ett starkt utvecklingsskede där vi jobbar med ständiga förbättringar genom vårt decentraliserade och målstyrda arbetssätt. Vi har ett arbetssätt som bygger på en uppdelning i verksamhets-, personal-, funktions- och kundansvar. Det delade ansvaret och ledarskapet innebär också tydliga krav på samverkan för att vi ska lyckas. Arbetsuppgifterna innebär att vara ledare för ett geografiskt städområde. Förutom det kallar "coaching" ingår planering, utveckling, bemanning, kompetensfrågor, arbetsmiljö m m för området. Arbetsuppgifterna förutsätter ett nära samarbete med övriga medarbetare. Tillsammans med de övriga arbetsledare ingår Du i ett gemensamt team. Din bakgrund är lämplig utbildning med inriktning mot personalledning, gärna på högskolenivå. Erfarenhet av arbete som ledare är viktigt. Vi förutsätter också kunskap om att arbeta med planering, uppföljning och utveckling. God datorkunskap. Viktiga egenskaper är att du är utåtriktad, kreativ, lyhörd och har förmågan att skapa engagemang. Eftersom verksamheten är organiserad utifrån processer där många är engagerade, krävs det god samarbetsförmåga. Placering blir i Stadshuset

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PITEÅ KOMMUN
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 mars 2006
  • Ansök senast: 31 mars 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010