OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en Personal/Lönespecialist till internationellt konsultföretag med ca 300 anställda. Du kommer att bli en del av HR-enheten med placering i centrala Göteborg.
Tjänstebeskrivning
I din roll kommer du att:
- ansvara för lönehanteringen, pensioner och försäkringar gällande samtliga medarbetare
- vara med vid implementering och uppgradering av HR- och redovisningssystem
- vara support för anställda och ansvariga chefer i HR och lönefrågor
- ta fram rapporter och ekonomiska underlag
- administrera personalregister, anställningskontrakt, företagsbilar mm
Tjänsten skall tillsättas omgående.
Kvalifikationer
- Eftergymnasialutbildning - inriktning ekonomi eller motsvarande
- Flerårig erfarenhet av löne- och personalfrågor
- God datavana samt systemkunskaper fördelaktigt i Hogia. Goda Excel kunskaper är ett krav.
- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift då du kommer att ha interna och externa kontakter såväl nationellt som internationellt.
Tjänsten innebär mycket kontakter med anställda, myndigheter och olika funktioner inom organisationen. Det är därför viktigt att du är en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser även att du är prestigelös, självgående och flexibel i ditt arbete. Samtidigt är du självklart även serviceinriktad, strukturerad och noggrann.
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Christian Lindström på TEMP-TEAM, cli@temp-team.se +46 (0)31 63 20 74.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Lindström
Daniel Hilvardén
Johanna Herrlander
Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck
Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen