Personalplanerare till ett multinationellt bolag

Personalplanerare till ett multinationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning, söker vi nu två Manpower Planners till deras kontor i Finspång. Uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via Unik Resurs på ett år med chans till förlängning då företaget har ett långsiktigt behov framåt av denna roll.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Rollen som Manpower Planner handlar om att ta emot förfrågan av fältservicetekniker från projektledningen och att tilldela och schemalägga personal med rätt kompetens för projektet. Du kommer att arbeta med att säkerställa att rätt personal är på rätt plats vid rätt tidpunkt och agera stödjande gentemot andra avdelningar och projekt samt arbeta med kontinuerlig förbättring.
Du kommer att arbeta i ett team om ungefär 30 personer som jobbar inom olika supportroller för att stödja företagets fältservicetekniker.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Samarbeta med kollegor internt och globalt på ett respektfullt och professionellt sätt.
- Schemalägga fältservicetekniker sett till kompetens och tillgänglighet.
- Samarbeta nära med projektledningen och försäljning avseende bemanning och logistik.
- Administrera operativ information i företagets system.
- Initiera viseringsprocesser och förstå viseringsregler för att säkerställa korrekt planering.
- Göra begäran om inköp när vi behöver en entreprenör eller regionala resurser.

Din profil Erfarenhet/särskild kompetens

- God förmåga att använda svenska och engelska både i tal och skrift.
- Erfarenhet inom planering eller annan relaterad erfarenhet.
- Erfarenhet av att hantera flera olika och komplexa frågor samtidigt.
- Erfarenhet av problemlösning.

Du...

- ...trivs med att arbeta i en teammiljö.
- ...kan hantera stressiga situationer och en snabb arbetsmiljö.
- ...är social och kommunikativ.
- ...är nyfiken, driven och öppensinnad för att lära dig nya ämnen.
- ...är välorganiserad.
- ...är kreativt tänkande.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare;

Stefan Bojic nås på 0735 76 69 85 eller på stefan.bojic@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång.

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024