Personalsamordnare sökes till Äldreförvaltningen!

Personalsamordnare sökes till Äldreförvaltningen!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och forma morgondagens Stockholm? Vi söker nu dig med erfarenhet av bemanningsarbete i MEDVIND (WFM) som vill ta sig an rollen som personalsamordnare inom Stockholms trygghetsjour. Varmt välkommen med din ansökan redan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Äldreförvaltningen är en del av Stockholms Stad och ansvarar för kommunövergripande frågor rörande äldreomsorg, och för att i dialog med stadsdelsnämnderna samordna, utveckla och följa upp äldreomsorgen i staden. Stockholms Trygghetsjour är en kommunövergripande dygnet-runt verksamhet, inom stadens äldreomsorg, vilken tillhör Äldreförvaltningen. Avdelningen består av enheterna Handläggningsenheten, Jourenheten, Installation och service, Larmmottagningen och Utveckling och support. Sammanlagt jobbar cirka 100 personer inom avdelningen.

Nu söker vi en personalsamordnare som vill bidra till att samordna verksamheten inom larmcentralen på Stockholms Trygghetsjour. Du medverkar till att de äldre inom hela Staden ska känna trygghet och få jämställd och likvärdig omsorg dygnet runt, året runt.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Huvudsak löpande bemanning inom Stockholms trygghetsjour. Du kommer jobba i schemaläggningssystem MEDVIND samt personalsystem LISA.
- Dagligen hantera dessa system. Dvs göra och ändra scheman, bevaka ledigheter, kontrollera och ta fram statistik ur system, lönehantering, schemaläggning och andra personaladministrativa arbetsuppgifter.
- Löpande upprätta anställningsavtal samt vara aktiv i arbete med kvalitetsutveckling inom bemanning och samordning.
- Vara behjälplig med övrig administration inom enheten.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieutbildning
- Har erfarenhet av samordnings- och bemanningsarbete i MEDVIND (WFM)
- Har erfarenhet av schemaläggning
- Har god förmåga att förstå system
- Har goda kunskaper inom arbetstidslag och allmänna bestämmelser
- Har goda kunskaper i MS office
- Har goda kunskaper i svenska språket och gid förmåga att utrycka dig både muntligt och skriftlig

Vi ser det som meriterande om du


* Har erfarenhet av samordnings- och bemanningsarbete i LISA


Vi söker dig som är


* Kommunikativ
* Strukturerad
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Farsta, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


14 oktober 2024