Personalsamordnare till Älmby Entreprenad!

Personalsamordnare till Älmby Entreprenad!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
I rollen som personalsamordnare ansvarar du för att planera arbetet för Älmbys yrkesarbetare, med störst fokus på våra anläggare. Både kortsiktig och långsiktig planering innefattas i rollen.
Du kommer ha ett tätt samarbete med vår maskinsamordnare och samtidigt jobba nära med arbetschefer och platschefer för att lösa utmaningar. Du kommer tillsammans med vår maskinsamordnare anordna och hålla i planeringsmöten.
Du kommer ansvara för inköp och ha personalansvaret för våra anläggare Även andra administrativa arbetsuppgifter förekommer.
En spännande och omväxlande roll med högt tempo!
Profil
Vi söker dig som har en strukturerad förmåga och goda planeringskunskaper. Det är viktigt att snabbt kunna lösa problem som uppstår och vara flexibel och optimistiskt.
Det är viktigt att du har lätt att anpassa dig till oförutsägbara förutsättningar och därför är en kreativ problemlösare, alltid på ett serviceinriktat sätt.
Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från branschen och ett intresse och kunskap om entreprenadmaskiner. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Det är även meriterande om du jobbat med tidrapporteringssystemet som exempelvis NEXT.
Du trivs att jobba med datorn som arbetsredskap och har god kunskap inom Office-paketet.
Vi erbjuder här en ny och spännande roll på Älmby där vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi låter de administrativa arbetsuppgifterna växa fram för att se vad för slags uppgifter som passar dig och Älmby bäst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Älmby Entreprenad AB Älmhult
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 5 oktober 2023

Postadress

Bäckgatan 28A
Älmhult, 34334

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024