OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Burlövs kommun söker nu en Personalsekreterare.
Drygt 15 000 människor bor i de två samhällena Åkarp och Arlöv med en intressant historia såväl kulturellt och industriellt.
Arbetsuppgifter
Burlövs kommun har ca 1100 anställda.Personalavdelningen har ansvaret för såväl det strategiska som operativa arbetet med de personalpolitiska frågorna och bistår kommunens verksamheter i arbetet med lokala personalfrågor och fungerar som en konsultativ funktion avseende lag- och avtalsfrågor inom området.Som personalsekreterare kommer Du att vara kommunens rehabsamordnare, ansvara för all platsannonsering, sekreterare i den centrala samverkansgruppen samt vara samordnare av en rad andra frågor.
Utbildning/Erfarenhet
Du är högskoleutbildad personalvetare eller motsvarande och har några års erfarenhet av personalarbete, gärna inom kommun eller landsting.Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta och skapa förtroendefulla relationer.Du måste kunna ta egna initiativ och driva uppdrag på ett självständigt sätt.
Burlövs kommun strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Mauléon
040-439606
Facklig företrädare kan nås via kommunens växel
040-43 90 00
Kommunchef Carin Hillåker
Förvaltningschef Anders Öhlin
040-43 91 88
Skolpsykolog Sara Bergman
040-43 94 48
Samordnare Marie-Louise Hasselgren
040-43 91 51
Förvaltningschef Anders Öhlin
040-43 91 88
Skolbibliotekarie Nevin Semovski
Utvecklingsledare Sandra Tauberman
040-43 92 92
Badchef Jonny Olsson
040-439353