OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Koncernen Adecco SA är världens största aktör inom rekrytering, konsulttjänster och bemanning med ca 6 600 kontor i ca 70 länder spridda över hela världen.Adecco erbjuder tjänster inom: Recruitment, Staffing Services, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco sysselsätter över 3 miljoner människor varje år.Bolaget är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange och på Euronet Premier Marche.År 2006 uppnådde koncernen en omsättning på ca 190 miljarder SEK.I Sverige har Adecco Sweden AB över 50 kontor i hela landet.Omsättningen år 2006 uppgick till ca 2 miljarder SEK.Adecco är auktoriserade.För mer information se www.adecco.se Adecco söker nu en kvalificerad personalsekreterare till uthyrningsverksamheten.Du kommer att ha huvudansvaret för personalfrågorna hos vår kund som finns i Växjö.Dina arbetsuppgifter blir bla.rekrytering, avtal, arbetsrätt och rehabiliteringsärenden.Det krävs att du har kunskap i och erfarenhet av dessa områden. Personliga egenskaper: Vi tror att du som person är: -Flexibel -Driven -Positiv och öppen Tjänsten startar 2008-02-01