Personalsekreterare

Arbetsbeskrivning

Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Personalenheten, Område Mölndal Vi söker en ny medarbetare till Personalenheten på Sahlgrenska Universitetssjukhuset Område Mölndal. Arbetsuppgifter Som personalsekreterare har du en kvalificerad roll och arbetar som internkonsult med att ge vägledning och stöd i både operativa och strategiska frågor.Arbetet innebär att administrera, driva, stödja och följa upp frågor i nära samarbete med chefer och verksamhet. Ett specialistansvar för något område kan tillkomma.Kvalifikationer Vi söker Dig som har adekvat högskoleutbildning samt flera års erfarenhet av självständigt kvalificerat personaladministrativt arbete.Du ska vara problemlösare, kommunikativ, flexibel, utåtriktad, lyhörd och ha god samarbetsförmåga.För att kunna driva och utveckla personalfrågor ska du vara målinriktad och ha en vilja att utveckla Dig själv och ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010