Personalsekreterare

Arbetsbeskrivning

Mora kommun söker en Personalsekreterare till Socialförvaltningen med intresse för att driva personal och utvecklingsfrågor. Vi är en av Mora kommuns största förvaltningar med cirka 700 anställda ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Vi söker dig som vill driva och utveckla personalfrågorna med siktet inställt på framtiden. Som personalsekreterare ska du kunna inspirera till lärande och utveckling inom personalområdet. Du stimuleras av att arbeta med rehabilitering och förhandlingar, likaså med rekrytering och lönefrågor. Du kommer att arbeta med strategiska frågor, ingå i förvaltningsledningen och företräda förvaltningen i personalfrågor. Du kommer att fungera både som förvaltningsledningens expert i personalfrågor och som internkonsult gentemot förvaltningens personalansvariga chefer. KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av att arbeta självständigt inom personalområdet, gärna i en större organisation. Du är verksamhetsinriktad, kan driva projekt, bygga nätverk och stödja kvalitetsarbetet i våra enheter. Du är tydlig i din kommunikation och har ett starkt engagemang. Du har akademisk examen och erfarenhet av kvalificerat personalarbete på ledningsnivå.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mora Kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 november 2006
  • Ansök senast: 3 december 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010