OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orsa kommun söker en vikarierande Personalsekreterare.
Orsa är en liten kommun.Vi har kort avstånd mellan människor och vill få saker gjorda utan att krångla till det.Det är därför vi presenterar kommunen som "Orsa - helt enkelt".
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna innebär att du arbetar som ett stöd till förvaltningarna i arbetsrättsliga frågor, rehabiliteringsärenden och arbetsmiljöfrågor.Uppdaterar dokument, är kontaktperson mot externa samarbetspartners, arbetar med intranätet med mera.Vi arbetar med såväl strategiska som operativa frågor.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har en personalvetarexamen eller motsvarande.Vi tror att du har några års erfarenhet av personalarbete.Kunskap om kommunal verksamhet är en fördel.
För att göra ett bra jobb bör du kunna ta egna initiativ, samarbeta, vara självständig och ha lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Kontaktperson:
Intervjuer kommer att ske fortlöpande.
Välkommen med din ansökan märkt "Personalsekreterare".