Personalssistent / Administratör till Oslokontoret

Personalssistent / Administratör till Oslokontoret

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Ikett Personalpartner AS söker nu efter en personalassistent som kan vara med och sköta administrationen på kontoret i centrala Oslo. Som personalassistent kommer du främst att arbeta löpande med administrativa arbetsuppgifter, du kommer att ha kontakt med våra anställda, hantera våra konsulters boenden och kontrakt, boka resor samt andra administrativa uppgifter. Du kommer också följa upp våra anställda under deras anställning. Viss kundkontakt kan förekomma.

Din profil
Vi söker dig som:
Har en positiv inställning och gillar att ta egna initiativ
Är ansvarsfull och kan hantera stress på ett bra sätt
Har ett starkt driv och fokus på att lyckas
Har erfarenhet inom sälj eller servicebranschen
Gillar att jobba med människor
Körkort B

Meriterande:
Utbildning inom HR
Goda Kunskaper i Engelska och Norska
Erfarenhet inom HR/Industri eller produktion
Administrativ erfarenhet

Då det är en liten arbetsgrupp på avdelningen i Oslo värderar vi personlig lämplighet högt.

Vi har:
Konkurrenskraftig lön
Årliga firmaturer och kick-offer
Kvartalsmöten och strategimöten i Sverige
Introduktionen genomförs i Norge samt på vårt huvudkontor i Karlskrona, det inkluderar också gemensamma besök hos kunder och de anställda med kundansvarig i Norge.
Fokus är alltid på våra kunder och våra anställda. Vi lever av goda kundrelationer och nöjda kunder.
Du kommer uppleva en intressant och dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik, ingen klarar detta jobb från dag ett - det viktigaste är viljan att lära och utveckla sig.
Inkomna ansökningar behandlas löpande och aktuella kandidater kommer att kontaktas på telefon. Vi behandlar endast ansökningar som motsvarar kraven.

Välkommen in med Din ansökan redan idag


Om Ikett Personalpartner AB
Ikett startade 1990 och affärsidén var då som nu att hyra ut och rekrytera skickliga yrkesarbetare. Vår filosofi kan sammanfattas med orden; kvalitet, kompetens, effektivitet. Under åren har vi samlat på oss en både djup och bred kunskap om den bransch, där våra kunder finns. Några av våra kunder har funnits med sedan starten, det säger en del om vår kvalitet. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och kompetenta medarbetare som trivs. Våra kontor finns bland annat i Karlskrona (huvudkontoret), Jönköping, Halmstad, Ljungby, Linköping, Eskilstuna, Karlstad och i Norge. Vi växer och breddar oss hela tiden, men vårt mål är inte att bli störst, vårt mål är alltid att vara bäst, och med det menar vi att tillföra rätt kompetens till våra kundföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ikett Personalpartner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2023
  • Ansök senast: 26 maj 2023

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024