Personalstrateg

Arbetsbeskrivning

Nackas kommunala äldreomsorg har blivit Nacka Seniorcenter. Vår vision är att vara mötesplats för Nackas seniorer. Vi erbjuder ett socialt sammanhang på våra dagverksamheter, stöd och service från vår hemtjänst och avancerad vård och omsorg på våra äldreboenden. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Som personalstrateg i Nacka Seniorcenter ska du stödja verksamhetens chefer inom hela HR-området. Du ingår i verksamhetsstödet tillsammans med controller, kvalitetsutvecklare och webbredaktör. Nacka Seniorcenter är en verksamhet i ständig utveckling och vi söker därför en person som trivs att arbeta konsultativt i en utmanande miljö med förändringar. Tyngdpunkten i uppdraget är inom områdena rehabilitering/arbetsmiljö, kompetensförsörjning och förhandlingar. En av dina prioriterade uppgifter blir att driva och stödja cheferna i att effektivisera rehabiliteringsprocessen. Du har expertrollen i personalärenden avseende gällande lagar och avtal och du är den som samordnar verksamhetens årliga löneöversyn. Du ingår i den strategiska ledningsgruppen. KVALIFIKATIONER Relevant högskoleutbildning samt flera års erfarenhet av liknande arbete. Du är drivande, lyhörd och nytänkande. Du har förmågan att skapa förtroende, en positiv attityd och god kommunikations- och samarbetsförmåga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nacka kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 18 oktober 2007
  • Ansök senast: 4 november 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010