OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalavdelningen, Rådhuset, Jönköping. Stadskontorets personalavdelning är ett centralt organ för personalfrågor, jämställdhets- och mångfaldsfrågor, arbetsmiljöfrågor samt kompetensutveckling och fungerar som ett utvecklings- och serviceorgan för förvaltningarna. Samordna kommunens arbete med personalförsörjning såsom deltagande vid arbetsmarknadsdagar, skolaktiviteter och övriga marknadsföringsåtgärder. Delta i samarbetet med högskolan och studentkåren avseende kommunala stipendier, uppsatsarbeten och liknande. Övriga arbetsuppgifter inom PA-området. Utbildning på högskolenivå. Tidigare erfarenhet med liknande arbetsuppgifter är meriterande. Arbetsuppgifterna förutsätter en hög grad av självständighet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vikarierande Personalstrateg fr o m 2008-02-01 t o m 2008-09-01 med ev förlängning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Bodil Nordberg Grahn
036-105540
Arbetsmiljöingenjör Roland Börjesson
036-105841
LSR skyddsombud Joacim Levander
036-107907
Vision Ann-Mari Gudmundsson
036-105702
SACO Lena Rocksjö
036-107381
Kommunikationschef Daniela Hammer
036-10 57 34
VISION Raoul Webeklint
036-10 57 01
Akademikerförbundet SSR Lena Rocksjö
036-107381 81
Administrativ chef Ingalill Jokela
036- 10 26 65
Enhetschef Linda Löfgren
036- 10 57 48