OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Språkservice Sverige AB är Sveriges största tolk- och översättningsbyrå som levererar språktjänster till både offentlig och privat sektor. Bland våra kunder återfinns landsting, kommuner, polismyndigheter, tull, advokatbyråer, domstolar m.fl. vilka har behov av språktjänster i sitt dagliga arbete. I år omsätter företaget drygt 40 milj/år och har f.n. 20 anställda. Företaget är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2000 och har kontor i Malmö och Stockholm Vi söker nu en personalutbildare till en projektanställning på deltid för att hålla utbildningar vissa kvällar och helger utanför kontorets ordinarie arbetstid. I dina arbetsuppgifter ingår att utbilda vår personal i CRM, ge god kundservice, hantera reklammationer på ett korrekt sätt med en målsättning att vi i ett senare skede ska kunna mäta en högre kundtillfredställelse hos våra kunder. Vi söker en person med dokumenterad erfarenhet som under flera år har arbetat med professionell utbildning av kundtjänstpersonal. Erfarenhet från att hålla utbildningar för stora företag, callcenters eller motsvarande är meriterande. Som person tror vi att du är entusiastisk och bemästrar området kundservice. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera. Du är en god föreläsare som trivs med att planera ditt jobb självständigt. Välkommen med din ansökan och CV! Vänligen beskriv ett förslag på utbildningsupplägg i din ansökan och vilka ersättningsanspråk du har. Om du är egen företagare så går det utmärkt att fakturera oss. Vänligen notera att frågor besvaras via e-post eftersom vi inte har möjlighet att besvarar frågor per telefon. Om du vill veta mer om oss så kan du även titta in på vår hemsida på www.sprakservice.se