OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VH assistans arbetar med personlig assistans för personer med funktionshinder, vi finns över hela landet och har 1000 anställda. Vi har 23 års erfarenhet av branschen och är det enda ISO-certifierade företaget inom personlig assistans med internationella certifikat för arbetsmiljö, miljö och kvalitetsledning.
Vi är ett bra team som arbetar i stora, nyrenoverade lokaler i närheten av Karlaplan med en fantastisk innergård och nära till kommunikationer och lunchrestauranger. Vi söker nu en personalvetare på heltid, där resor med övernattningar och viss kvällstjänstgöring ingår.
I rollen som personaladministratör arbetar du i nära samarbete med kontorets regionchef. Din främsta uppgift blir att ansvara för att personaladministrationen inom regionen håller högsta tänkbara nivå.
Det är ett omväxlande och självständigt arbete som innefattar allt ifrån rekrytering av assistenter till personalmöten, genomförandeplaner och schemaläggning.
Regelbundna resor ingår i tjänsten, dels dagsresor, dels resor med övernattningar på andra orter.
Tyngdpunkten i tjänsten kommer att ligga på bemanning och rekrytering, där vikarieanskaffning med kort varsel också ingår. Arbetet är intensivt och kräver såväl bra organisationsförmåga som stresstålighet.
Kvalifikationer:
Vi söker en kvalificerad personaladministratör med minst två års erfarenhet av liknande uppgifter inom personalområdet. Du är högskoleutbildad inom ekonomi och/eller personal.
Som person är du strukturerad, tydlig, effektiv och lösningsfokuserad samt van att arbeta självständigt.
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
#jobbjustnu
Ansökan skickas senast den 18 maj till:
vd@vhassistans.se
Välkommen med din ansökan!