OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Kunden är en kvinna i 40-årsåldern, som har assistans dygnet runt med jour på natten.
Du ska vara ett stöd i det kunden inte klarar av själv, vilket innefattar hemmets skötsel, matlagning och handling.
Du har ett professionellt arbetssätt och förstår vad det innebär att vara personlig assistent.
Du är ärlig, ansvarstagande, lättsam och ska samverka bra med kund, arbetskamrater och arbetsgivare. Du kan arbeta självständigt och ser vad som behöver göras.
Då en av våra medarbetare går vidare till nya utmaningar behöver vi en ny assistent till vår kund.
Du börjar med en provtjänstgöring och om det fungerar bra övergår det till en visstidsanställning.
Vi diskuterar oss gemensamt fram till hur stor din tjänst ska vara.
Tillträde i mars
Välkommen med din skriftliga ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74