Personlig assistent

Arbetsbeskrivning

Svanen Hemtjänst har drivit personlig assistans sedan 2010.


Dina kvalifikationer:
Du har stor servicekänsla och tycker om att arbeta med människor. Du ska kunna arbeta självständigt och erbjuda kunderna en god kvalité i arbetet som utförs. Då arbetet ställer krav på att dokumentera behöver du behärska svenska språket och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt ha teknisk vana av mobiltelefon/data. Vi ser helst att du är undersköterska eller vårdbiträde.




Vi söker:
Dig som har ett genuint intresse att arbeta med människor med behov av personlig assistans. Då våra kunder efterfrågar personliga assistenter som kan deras modersmål söker vi specifikt dig som kan följande språk: Engelska, svenska, spanska, turkiska, bosniska, serbiska, kroatiska och ryska.


Arbetsuppgifter:
Ditt dagliga arbete går ut på att hjälpa kunden med personlig assistans. Assistansen ska utföras hemma hos kunden. Vilken typ av insats som kunden ska ha hjälp med varierar men kan handla om den dagliga omvårdnaden, hjälpa till med klädsel, hygien, social samvaro, inköp, tillaga & servera måltider.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi hanterar ansökningar löpande.
Välkommen med din ansökan till oss på Svanen Hemtjänst!


Vi tar emot ansökan via e-post: rakhel@svanenhemtjanst.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svanen Hemtjänst AB STOCKHOLM
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2022
  • Ansök senast: 14 januari 2023

Postadress

Sandelsgatan 14
STOCKHOLM, 11534

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024