OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten: Vi söker engagerade och ansvarsfulla personliga assistentersom vill jobba extra i Skellefteå.Tidigare erfarenhet eller utbildning är meriterande men rätt personlighet väger tyngst i vårrekryteringsprocess.
Ditt arbete som personlig assistent är så mycket mer än bara ett jobb, det är en chans att göra en betydande skillnad för en annan människa.
Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du attstötta och hjälpa vår uppdragsgivare med allt som uppkommer i vardagen, såsom träning, förflyttningar, hygien och omvårdnad samt vardagssysslor i hemmet. Din insats är oerhört betydelsefullför att uppdragsgivaren ska kunna leva ett så kvalitativt och självständigt liv som möjligt.
Vi söker dig som:
Har en glad och positiv attityd.
Har stark empatisk förmåga och ett stort hjärta för omhändertagande.
Är rökfri och talar flytande svenska.
Varför arbeta hos oss?
Som anställd hos oss får du möjligheten att bidra till en meningsfull vardag för andra, samtidigt som du utvecklas professionellt. Vi erbjuder interna utbildningar och goda anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Utöver kollektivavtalet erbjuder vi friskvårdsbidrag upp till 5000 kronor/år för dig som är fast anställd och har en sysselsättningsgrad på 76-100 procent. Vår arbetsplats präglas av ömsesidig respekt och en stark gemenskap där varje medarbetares insats värderas högt.
Omfattning: Vi söker assistenter som kan tänka sig att arbeta mellan50-100%, samt hoppa in extra vid behov för att täcka upp ordinarie personals sjukdom och ledighet. I ansökan kommer du att kunna välja hur mycket du vill arbeta.
Tillträde: Efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Villkor för anställning: Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs det att du har ett Bank-id. Alla våra anställda ska inom en månad efter påbörjad anställning genomföra en webbaserad introduktionsutbildning som tar ca 1 timme.
Rekryteringsprocessen: Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss. Bakgrundskontroller kan förekomma enligt rutini våra rekryteringar och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett positivt och stöttande team som gör skillnad varje dag!
Varmt välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor