OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med det viktigaste och vara med och ta ansvar för framtiden? Hos oss får du ca 2 400 arbetskamrater som alla jobbar med att utveckla Arvika kommun. Alla lika viktiga för att kommunen ska vara en trevlig och välfungerande plats att leva, bo och verka i.
I Arvika kommun är det nära till det som är viktigt i vardagen; jobb, skola, natur, kulturutbud och fritidsaktiviteter. Kommunen är den näst största i Värmland med omkring 26 000 invånare.
Arbetsuppgifter
Vi söker en personlig assistent till en kvinna i 70 års åldern som är funktionsnedsatt efter stroke.
Du kommer att stötta henne i hennes hem med framförallt hushållssysslor. I arbetet ingår även att följa med på diverse aktiviteter.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en omvårdnadsutbildning. Du ska vara stresstålig, lugn, engagerad och lyhörd inför brukarens behov. Du ska ha ett intresse för kommunikation. Har du intresse för blommor/krukväxter är det ett plus och har du jobbat som personlig assistent tidigare är det meriterande.
Körkort och bil.
Övrigt
Arvika kommun samarbetar med MyNetwork i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen.
Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Ann-christine Hermansson
0506-18234
Samordnare Veronica Ekberg
0506-18286
Kommunal Karin Arvidsson
0506-180 00
Socialchef Per-Ola Hedberg
0506-18152
Samordnare/Socialsekreterare Tomas Törnqvist
0506-18164
Vision Åsa Fröjdendahl
0506-180 00
Vision Åsa Fröjdendahl
0506-18150
Enhetschef Maria Klahr
0506-18133
Enhetschef Clary Starck
0506- 181 97
0725-124 568
Vårdförbundet Angelica Niklasson
0706-172 174