OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet av att anordna personlig assistans hos barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar. Vi har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare hittar du i hela Sverige.
Företagets grundare och ägare Mikael Särnmark har själv en förvärvad funktionsnedsättning efter en olycka, och var en av de första i Sverige att få personlig assistans. Att skapa de bästa förutsättningar för en individanpassad personlig assistans är vår främsta drivkraft.
Du som söker värderar ett gott samarbete och en god dialog högt, dokumentation och verkställandet av överenskomna rutiner är en viktig del i din roll som assistent.
Du förstår det förtroende det medför att få ta del av en annan människas vardag, du har ett lugnt och metodiskt sätt att arbeta på och stressar inte upp dig i första taget.
Önskvärt är om du är om du som söker har arbetat som personlig assistent eller motsvarande tidigare men det är inget krav, vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kunden har behov av assistans under veckans alla dagar och arbetspassen är därför förlagda därefter.
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74