OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över!
Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss?
Vi söker dig som vill jobba som personlig assistent i Deje och bli en del av ett fantastiskt team som behöver en till kollega!
Vi ser gärna att du som söker mellan 30-50 år, och har någon form av erfarenhet från vård och omsorg.
Har du erfarenhet av epilepsi är det ett plus, men inget krav.
Är du boende i i Karlstad och behöver ta buss till arbetsplatsen tar det 41min.
Vår kund i Deje är en kvinna i 30årsåldern som har ett större vårdbehov och behöver hjälp med allt i sin vardag.
Dagarna är varierande utifrån dagsform, dagliga promenader föredras. För att trivas på jobbet är du social, driven och initiativtagande.
Du har en god fysik, ett gott hjärta och stor förstående för vad det innebär att arbeta i en annan människas hem.
Tjänsten är på ca 85% och arbetspassen är förlagda under dag och kvällstid men det förekommer även pass med vaken natt.
Meriterande med körkort B.
Tveka inte på att skicka in din ansökan.
Introduktion sker så snart vi hittat rätt kandidat.
Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till.
Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer.
Som personlig assistent hos oss får du:
- God arbetsmiljö
- Närhet kund – assistent - verksamhetschef
- Fräscha arbetskläder
- Kollektivavtal
- Kompetensutveckling
Välkommen med din ansökan!
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat).
Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor