Personlig assistent i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Kronan Assistans AB är ett företag med kontor i Landskrona. Vi har varit verksamma sedan 2011 och vi arbetar efter valfrihet, delaktighet, integritet och glädje. Kronan Assistans erbjuder ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Vi söker dig som är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter istället för problem. Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem. Vi söker en person som vill arbeta som personlig assistent till en man i 25-års ålder i Helsingborg.
Vår kund kräver att assistenten är uppmärksam och även fysiskt stark. Kunden behöver hjälp med av- och påklädning, träning och stretching, hushållssysslor, personlig hygien och övrigt som uppkommer i vardagen. Det är meriterande om du har erfarenhet att arbeta med personer med autism.


Dina arbetstider är både vardagar och helger, dagtid, kvällstid och natt.
Arbetspassen kommer att variera då kunden har assistans dygnet runt. Det är vaken natt.


Vi erbjuder all nödvändig introduktion för samtliga nyanställda för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll.


De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av Kronan assistans rekryteringsansvarig samt av kunden. Urvalsprocessen sker löpande.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kronan Assistans
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 27 november 2021

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024