OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent i Helsingborg.
Vi söker dig med erfarenhet och som har den rätta inställningen och intresset för att passa som personlig assistent. Det viktigaste är att du har den kompetens, och det intresse, som kunden efterfrågar samt att personkemin mellan er stämmer.
Du är van vid självständigt arbete och har en god initiativförmåga. DU är en bra lyssnare, har förmåga att bekräfta andra, kan ta in information som är viktig i sammanhanget i själva uppdraget och du är positiv och ser möjligheter istället för hinder.
Intressen hos kunden är, hennes hem = ordning och reda, teater, film, att skapa saker med händerna, vara aktiv på gym eller en promenad med sin ”lilla” hund och att tillaga goda nyttiga rätter samt baka ibland. Det finns ett grundschema som ligger i dataprogrammet Tempus.
Rekryteringen kommer att ske löpande med anställning inom det snaraste. I samarbete skräddarsyr vi arbetstider som passar in på vår efterfrågan och dina önskemål.
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74