OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb?Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se
Är du en personlig assistent med ordningssinne, rekryteringsintresse och gillar att få vara med och påverka? Då är du kanske vår nästa arbetsledare!
Om tjänsten:
Nu letar vi efter två personliga assistenter som kommer att samarbeta på ett delat arbetsledarskap i ett av våra team i Karlstad! Vår kund är en kvinna i 30-årsåldern som bor tillsammans med sin familj. Hon behöver hjälp med det mesta i sin vardag. Din roll som personlig assistent hos henne innebär att vara behjälplig där funktionsnedsättningen sätter gränser. I uppdraget ingår personlig omvårdnad, förflyttningar, vardagliga hushållssysslor samt flertalet sjukvårdande insatser. Utöver dessa arbetsuppgifter tillkommer ett arbetsledarskap som innebär att du får sköta en del administrativa uppgifter, hjälpa till med schemaläggning, rekrytering och bemanning, tillsammans med ytterligare person.
Vi söker dig som:
• Gärna har erfarenhet från en liknande roll
• Har goda kunskaper i svenska
Vi vill att du som söker tjänsten är rökfri på arbetet. I övrig tror vi att du är ansvarstagande, flexibel och initiativrik. Vi ser gärna kvinnliga sökanden och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du är trygg och stabil som person.
Vi erbjuder:
Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.
Arbetstid/Varaktighet: 2 föräldravikariat på ca ett år, 80% vardera. Varierande dag, kväll, vardag och helg.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: Till sommaren eller enligt överenskommelse.
Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
Humana har valt att använda personlighets testet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 8 000 människor. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv”.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig