Personlig assistent i Katrineholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en personlig assistent för en fast tjänst i Katrineholm. Det är ett fast rullande 4-veckorsschema där man jobbar blandat dag, kväll och helg. Man jobbar var 4:e helg. Det finns även möjlighet till extra timmar vid behov. Tjänsten ska tillsättas senast den 28 januari 2022. Tjänsten är på 65-70%.
Sedvanliga arbetsuppgifter för personliga assistenter.
Du som söker tjänsten bör vara ansvarstagande, pålitlig, positiv och ha ett stort engagemang för jobbet. Det är viktigt med teamkänslan och att kunna ta egna initiativ. Du bör ha erfarenhet av liknande arbete och/eller utbildning inom vård och omsorg.
Det krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Stor vikt kommer att läggas på din personlighet.
Hoppas att vi ses!
Bifoga cv, och referenser och personligt brev med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JMI Assistans & Hemtjänst AB KATRINEHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Postadress

Almgatan 1
KATRINEHOLM, 64134

Liknande jobb