PERSONLIG ASSISTENT KRISTIANSTAD

PERSONLIG ASSISTENT KRISTIANSTAD

Arbetsbeskrivning

Vi söker en personlig assistent till vår kund i Kristianstad. Tjänsten är på 60% med möjlighet till extra pass vid sjukdom och ledighet.
Det dagliga arbetet består av att följa med kunden till sin arbetsplats samt fritidsaktiviteter. Du kommer att arbeta i kundens hem, då kunden är doftkänslig är det viktigt att tänka på att arbetsplatsen är rök- och parfymfri. Arbetstiden är huvudsakligen fördelad på två arbetspass 07.30 - 16.30 samt 16.30 – 23.00 men varianter av dessa tider kan förekomma.
Du erbjuds trevliga kollegor och en aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person behöver vara noggrann, ansvarstagande, lyhörd, initiativrik och positiv. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra.

Meriterande erfarenheter
· Erfarenhet/ intresse av hästar.
· Bil och körkort.

Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Tjänstgöringsgrad 60% samt extra vid behov vid ordinarie assistents sjukfrånvaro och semester.
· Start omgående.
· Arbetstiderna är förlagda 07.30 – 16.30 samt 16.30 – 23.00.

Om lön
· Vi tillämpar individuell lönesättning. Kollektivavtal via Fremia.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Jonas Wanker
Tel: 072–1839787
E-post: jonas.wanker@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: 199
Ansök till tjänsten, via vårt externa rekryteringsverktyg Reachmee

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://digitaliseringsinitiativet.se/belastningsregistret

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Benjamin Isasson

Kundansvarig Gabriel Guner
019-6090420 070-9562397
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420 076-1753015
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420 076-1753015
Benjamin Isasson

Benjamin Isasson

Kontaktperson Anders Båth
0703932468
Gabriel Guner

Gabriel Guner
019-6090420 070-9562397
Benjamin Isasson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FMF ASSISTANS AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Besöksadress

Rörvägen 1
Örebro

Postadress

None
Örebro, 70227

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024