Personlig assistent på 80% sökes till kund i Bagarmossen!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se

Nu söker vi en Personlig assistent till vår 60-åriga kund i Bagarmossen, tjänsten är på ca 80% och arbetspassen är förlagda dagtid med start 23/7. Låter detta intressant? Sök tjänsten eller tipsa dina vänner! 

Om tjänsten:

Kunden har en CP-skada och har behov av hjälp med grundläggande saker i vardagen såsom hushållssysslor och matlagning. Du kommer även hjälpa kunden med förflyttningar, vara med på besök hos sjukgymnaster, rehabiliteringsträning och aktiviteter utomhus.

Kunden vill kunna göra det som andra personer gör och du som assistent till honom spelar såklart en viktigt roll i det. Att gå på bio, hälsa på vänner, fika på stan och ha picknick är saker som ni kommer att fylla dagarna med.

Vi söker dig som:


• Har erfarenhet från en liknande roll
• Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift
• Är mellan 27-40 år

Vi ser gärna att du delar kundens intressen såsom matlagning, litteratur, idrott och musik. Utöver det genomsyras ditt arbete av glädje, ansvar och engagemang och genom ditt arbete bidrar du till våra kunders rätt till ett bra liv. Du arbetar självständigt och är flexibel, positiv och ansvarstagande. 

Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.

Arbetstid/Varaktighet: Ca 80%, arbetspassen är förlagda dagtid

Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal

Tillträde: Omgående

Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.

Humana har valt att använda personlighetstestet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara. 

För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.


Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 9 oktober 2018

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


24 november 2024

24 november 2024

Spansktalande Personlig Assistent Sökes

24 november 2024

24 november 2024