OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana!
Vi söker en personlig assistent som är intresserad av en tjänst på 30% hos vår kvinnliga kund i Tranås. Som personlig assistent hos denna dam hjälper du henne i vardagen med de grundläggande behoven så som personlig hygien och stöttning vid förflyttning. Utöver detta hjälper du även kunden med matlagning, städning och allt som kan tänkas vara aktuellt i ett hem.
Vår kund tittar gärna på tv-program som handlar om antikviteter, men tycker också om att komma ut i den friska luften. Hon tycker även om att lösa korsord och är gärna delaktig i matlagningen.
I denna tjänst krävs det att du är flexibel och trygg i din arbetsroll, samt har ett genuint intresse av att arbeta med människor. Du som söker har gärna utbildning eller extra intresse inom psykiatrin. Vi tror även att du som söker är social och har en lättsam attityd och kan bidra till lite skratt i vardagen.
Arbetstid/Varaktighet: Anställningen är en tjänst på 30%. Arbetet är förlagt dag, kväll och varannan helg.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övrig ersättning enligt kollektivavtal.
Tillträde: Löpande
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult