OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder i Surahammar. Vår kund är en aktiv tjej i 24-års åldern som gillar att vara aktiv, bland annat i form av hundträning och skytte.
Om tjänsten
Vi söker dig som är intresserad av att vara timvikarie och hoppa in vid ordinarie assistenters frånvaro. Men även det finns möjlighet för att schemalägga kvälls- och helgpass. Som personlig assistent till henne kommer
du att vara henne till hjälp i vardagen såväl genom förflyttning och vardagssysslor som att följa med på fritidsaktiviteter. Du kommer även att följa med kunden till hennes arbete. Under kundens arbetstid kan det i perioder vara lite att göra för dig, därför passar denna anställning perfekt att kombinera med exempelvis studier.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Timanställning vid behov. Arbetspassen är normalt kvällstid kl.17-22:00, helger kl.8-21:00 och dagtid kl.7-17:00. Men även andra tider kan förekomma enligt överenskommelse.
Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde: Omgående.
Vem är du?
Vi ser gärna att du som söker tjänsten delar vår kunds intresse för sport. Det är även viktigt att du är flexibel och kan ta egna initiativ. Du bör inte vara pälsdjursallergiker eftersom vår kund har hund. B-körkort är ett krav. Vi ser gärna kvinnliga sökande, men störst vikt läggs vid personlig lämplighet.
För att bli aktuell krävs att du:
- Har körkort
- Kan arbeta i en miljö med pälsdjur
- Kan arbeta dag, kväll och helg. Fördelaktigt om du kan hoppa in med kortare varsel
Urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult