OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett arbete där du gör skillnad? Då tror vi att rollen som personlig assistent kan passa dig!
Om tjänsten
Vi söker nu personliga assistenter som kan prata flytande turkmeniska till en av våra barnkunder i Falun. Tjänsten är en deltidstjänst med arbetstider under dagen.
Vi söker främst timvikarier som kan hoppa in vid behov. Arbetstiderna kan se ut som följer men det är inte spikat: måndag - fredag cirka kl. 8.00-15.00.
Om dig
Vi söker dig som
- talar flytande turkmeniska
- är självständig och ansvarsfull
- är positiv och initiativrik
- brinner för att jobba med barn
- gärna har erfarenhet av arbetet som personlig assistent
- är aktiv och tycker om att hitta på saker
- är bra på svenska både i tal och skrift (bl.a. kunna förstå muntliga instruktioner)
- gärna bor i närområdet
Omfattning: Timvikarie vid behov
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Om rekryteringsprocessen
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom inkomna ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare inom Annas Assistans, av kund och dennes anhöriga.
- För anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
- Blir det aktuellt med anställning hos Annas Assistans vill vi att du är beredd på att kunna uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - vilket du enkelt kan beställa här (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/).
Om Annas Assistans
Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör.
Annas Assistans bildades 2011 och är en assistansanordnare för personer som är berättigade till personlig assistans enligt LSS (Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). Annas Assistans är en modern assistansanordnare som strävar efter att erbjuda högsta kvalitet till både personal och kunder. Allt för att skapa en positiv spiral där inspirerande och nöjda medarbetare gör ett bättre arbete vilket leder till nöjdare kunder.
Vi på Annas Assistans har kunder över hela landet och huvudkontoret ligger i Stockholm.
Som personlig assistent hos oss har du en oerhört viktig roll och en stor del av vår framgång vilar på din insats. Därför är det självklart att du som assistent omfattas av kollektivavtalet hos Sveriges ledande organisation för vård- och omsorgsgivare Vårdföretagarna.
Annas Assistans är en del av Team Olivia.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor