Personlig assistent till Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Poolarna grundades 1999 och bytte 2013 namn till Poolarna Assistans. Poolarna Assistans arbetar enligt en enkel filosofi som rymmer både hjärta och hjärna: bara medarbetare som trivs kan skapa hög kvalitet och därmed nöjda kunder.

Poolarna Assistans erbjuder sina kunder personlig assistans.

Poolarna Assistans vision är att vara det mest attraktiva och förtroendeingivande tjänsteföretaget i södra Sverige, där varje medarbetare dagligen utmanar sig för att alltid leverera högsta kvalité till sina kunder.

Poolarna Assistans tillhör kollektivavtalsområdet Vårdföretagarna inom Almega samt innehar tillstånd av Socialstyrelsen att bedriva personlig assistans.

Vi är övertygade om att du måste trivas och vara engagerad för att göra ett bra jobb. Då krävs motivation. Därför tar vi hand om vår personal på bästa sätt. Förutom anställningsvillkor enligt kollektivavtal, erbjuder vi subventionerad massage och träningskort. Eftersom vi är en liten, flexibel organisation kan du alltid göra din stämma hörd. Vi lyssnar!

Poolarna Assistans företagskultur utgår från sina värdeord som är respekt, ansvar, ärlighet och tilltro. Detta får en stark genomslagskraft även i vår personalpolicy och det är viktigt att alla anställda känner sig förtrogna med dessa värderingar.

För att arbeta hos Poolarna Assistans ska du helst ha erfarenhet från någon form av vårdarbete. Du ska ha lätt för att anpassa dig till nya situationer. Det är viktigt att personkemin stämmer mellan vår personal och våra kunder. Därför får du alltid träffa dina eventuella kunder innan du påbörjar en anställning.

Du kommer att genomgå en grundlig introduktion innan du börjar ditt första uppdrag.

Nu söker vi en assistent till en av våra manliga kunder i Helsingborg. Kunden är fysiskt handikappad och är rullstolsburen. Han har även ett visst psykiskt handikapp. Kunden är en mycket positiv ung man med många intressen och åsikter. Han är väldigt verbal och gillar att diskutera kring det han finner intressant.

Tjänsten ligger på 38h/vecka fördelat på dygnspass och du som söker ska kunna börja arbeta omgående. Tjänsten innebär sovande jour på arbetsplatsen.

Du som söker måste ha erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller inom vården sedan tidigare. Meriterande är om du har utbildning inom personlig assistans eller har arbetat som undersköterska/vårdare inom psykiatrin.

Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan omgående.

För att kunna starta arbete på denna arbetsplats behöver du omgående kunna visa upp ett aktuellt utdrag från belastningsregistret.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Leube
040-661 56 95
Personaladmin Zahra Blad
040-661 56 95
Emelie Oredsson
040-661 56 95
Personaladministratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Kontaktperson Zahra Blad
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Kundansvarig Marlena Kalita Rosdahl
040-661 56 95

Sammanfattning

Besöksadress

Södra Neptunigatan 10 C
Malmö

Postadress

Södra Neptunigatan 10 C
Malmö, 21118

Liknande jobb


26 november 2024

14 oktober 2024

25 november 2024