Personlig Assistent till Kristinehamn.

Personlig Assistent till Kristinehamn.

Arbetsbeskrivning

Vi är ett stabilt assistansbolag som värnar och respekterar våra kunder. Vår grundsyn är att varje människa är värdefull och att alla ska mötas med respekt och värdighet.
Min Assistans söker assistenter till en av våra kunder som bor i Kristinehamn. Kunden är i behov av en ny assistent. Tjänstgöringsgraden är på ca 30 timmar/v (ca 80%)
Stor vikt är personlig lämplighet och ett genuint intresse för att arbeta som personlig assistent och att du är flexibel och har samarbetsförmåga. Vi vill att du ska vara intresserad av den sociala omsorgen och av andra människor.
Det är viktigt att du är lyhörd, lugn och har en personlig mognad.
Kunden vill ha en stabil person som kan vara behjälplig under hans aktiviteter i olika miljöer och även individuell träning som sker under eftermiddagar, kvällar och helger.
Dina arbetsuppgifter är även att stötta vår kund i hans vardag , hjälpa till med personlig hygien, ADL, handla och andra förekommande uppgifter i hemmet.
Intervjuer sker löpande.
Vi är medlemmar i Vårdföretagarna som har kollektivavtal med Svenska Kommunalarbetareförbundet.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Min Assistans i Sverige AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2024
  • Ansök senast: 6 november 2024

Postadress

Sveavägen 2 A
Örebro, 70214

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024