OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se
Nu söker vi ytterligare två medarbetare till ett av våra team i Charlottenberg. Är du flexibel och vill jobba extra med det viktigaste som finns, då är det kanske dig vi söker!
Om tjänsten:
Vi söker dig som vill jobba extra hos en äldre kvinna i Charlottenberg. Hon behöver hjälp med vardagliga sysslor såsom att städa, tvätta, handla och vid hygiensituationer, av- och påklädning samt planering och att komma ihåg vad som ska hända härnäst. Det är ett varierat hjälpbehov så det är viktigt att du är flexibel och lyhörd för när du behöver hjälpa till och när du bör ta ett steg tillbaka.
Vi söker dig som:
Vi vill att du som söker är lyhörd och ansvarstagande, ser vad som behöver göras och ser det som en självklarhet att hjälpa till. Kanske jobbar du redan någon annanstans eller pluggar, då den här tjänsten innebär jobb lite då och då. Inga förkunskaper inom vården krävs men det är meriterande om du har jobbat som personlig assistent tidigare. Då kunden röker är det viktigt att du tål röklukt. Åtgärder finns på arbetsplatsen för att minska röklukten.
Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.
Arbetstid/Varaktighet: Varierande dag, kväll, vardag och helg. 08:00-17:15 eller 17:00-08:15. Vi söker två personer som kan jobba vid ordinarie personals frånvaro.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: 15 maj eller enligt överenskommelse.
Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
Humana har valt att använda personlighetstestet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 8 000 människor. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv”.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig