Personlig assistent till kvinna i Malmö, 7 dygn per månad

Personlig assistent till kvinna i Malmö, 7 dygn per månad

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro?  I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.  
Vi söker nu två personliga assistenter till vår kvinnliga kund som bor i egen lägenhet i centrala Malmö. Tjänsterna ligger på 60% alternativt 36% och är förlagda i antingen 4 eller 7 dygnspass per månad. På natten ingår 9,5 timmars väntetid.
Dina arbetsuppgifter blir att hjälpa till med allt som kan förekomma i kundens vardag. Detta innebär personlig omvårdnad, daglig skötsel av hem, hushåll samt matlagning men även att följa med kunden på aktiviteter. Kundens intressen är musik, promenader och matlagning.
Vår kund trivs bäst med kvinnliga sökande. Du är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter istället för problem. Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem. Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent samt kunskap om och erfarenhet av att arbeta med autistiska personer är meriterande.
Lön: Lönen fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  
Tillträde:Enligt överenskommelse
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. 
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. 
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2020
  • Ansök senast: 29 maj 2020

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


17 november 2024

Personlig assistent I Trelleborg

16 november 2024