OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana.
Vi söker nu någon för ett vikariat som kan gå på schema samt en timvikarie som kan hoppa in vid behov hos en av våra kunder i Västerås. Kunden är en kvinna på 38 år som bor i en villa tillsammans med anhöriga. Kvinnan är autistisk och har svår epilepsi. Funktionshindret gör att hon behöver ha assistans med allt som hör vardagen till.
Om tjänsten
Arbetet innefattar personlig hygien, hjälp med av- och påklädning, hjälp med hushållsbestyr samt vid måltider. Kunden gillar att vara ute och gå så vi ser gärna att du som söker tycker om att vara ute på promenader. För att du skall trivas på denna tjänst bör du vara ansvarsfull, ha en god arbetsmoral, vara flexibel, ha stort tålamod samt vara en social person som gillar att arbeta med människor.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker någon för ett vikariat som omgående kan gå på schema turerna är förlagda:
Vardagar kl: 15:00-09:00,
Helger: dagtid kl: 09.00-21.00 samt natt 21.00-09.00.
Vi söker även en timvikarie som kan komma in vid behov.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde:Omgående/enligt överenskommelse
Vem är du?
- Vi ser gärna kvinnliga ansökningar till denna tjänst
- Du har erfarenhet av en liknande roll
- God kommunikation är en självklarhet för dig gentemot kund, kollegor och arbetsledare
- Du har erfarenhet av autism och epilepsi
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Sista ansökningsdag för tjänsten är 29 feb 2020. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Liv Eriksson på Liv.Eriksson@humana.se
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult