OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Söker du ett extrajobb som personlig assistent? Är du flexibel, morgonpigg och har en hjälpande hand över? Då är det kanske dig vi söker!
Vi söker nu personliga assistenter som vill jobba extra hos vår kund i centrala Helsingborg. Detta jobbet passar dig som har annan sysselsättning och vill dryga ut din inkomst. Jobbet kan med fördel kombineras med annat jobb eller studier.
Som personlig assistent behöver du vara flexibel, omhändertagande och stukturerad. Du bör inte heller vara pälsdjursallergiker. Är du utbildad till personlig assistent eller har tidigare erfarenhet av yrket är det meriterande.
Arbetstiderna är förlagda till en timme på morgon, längre kvällspass, samt helger.
Låter detta intressant tveka då inte att söka. Urval sker löpande.
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74