OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder i Halmstad!
Vår kund är en rullstolsburen man med MS som behöver hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser. Arbetet som personlig assistent innebär att hjälpa kunden med hushållssysslor, personlig hygien och att följa med på olika aktiviteter.
Vi söker en kvinnlig assistent som är självgående, professionell och initiativrik. Du som söker har förmågan att avgöra när du behöver vara i "bakgrunden" och lämna utrymme för privatliv. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper och hur du och vår kund fungerar tillsammans.
Arbetstid / Varaktighet:Tjänst vikariat 92% fram till 31 december. Du arbetar på ett 2-veckorsschema enligt nedan:
v.1 mån-fre 08:30-15:30
v.2 mån-fre 08:30-15:30 + lör 09-12:30
Lön:Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde:Tjänsten kommer att tillsättas så fort som möjligt. Startdatum är 21 augusti, men med bredvidgång innan dess.
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult