OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana.
Vi söker nu en personlig assistent till vår kund boendes i Oskarshamn.
Vår kund är en kille i 36 års åldern som på grund av utvecklingsstörning är i behov av assistans dygnets alla timmar.
Han bor i eget boende och han behöver hjälp med allt som hör vardagen till. Arbetsuppgifter såsom tvättning, städning, matlagning och personlig omvårdnad och hygien förekommer.
Vi söker dig som är flexibel och trygg i din roll, och vi ser att du har god förmåga att anpassa ditt arbete utefter kundens behov och dagsform.
För att kunna möta kundens behov på bästa sätt ser vi att du är lugn och stabil, och vi ser gärna att du har hunnit samla på dig livserfarenhet.
Om du har tidigare erfarenhet av epilepsi är det meriterande.
Vi ser gärna kvinnliga sökanden, och att vara rökfri är ett krav.
Vi söker dig som vill jobba som timvikarie alltså extra vid behov, samt vid ordinarie assistenters frånvaro och under sommarperioden.
Arbetstid / Varaktighet: Arbetstiderna är dygnpass 09,30–09,30. Alternativt 09,30-19,00, eller 19,00-09,30. Jourtid förekommer nattetid. Varierande dag, natt, helger.
Tillträde sker enligt överenskommelse och urvalet sker löpande!
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Sista ansökningsdag för tjänsten är. Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult